Konversation mellan två studenter

Caroline: haha... läser i blondinbellas nya bok att man ska ta paus efter varje tenta, minst några dagar, och inte plugga!

Nina: hahahahahahaha

Caroline: vilket skämt

Nina: vilket hysteriskt kul skämt!

Caroline: ja, men enligt henne blir man bakis av stress annars, och får magsår

.

.

Efter ett tag i konversationen:

.

Caroline: vi utvecklar helt klart superkrafter av att plugga här :P

Caroline: ingen normal människa pluggar tio timmar om dagen flera veckor i sträck

Nina: haha :P låter bra

Caroline: call me super-carro! ]:)

Nina: haha okeeej lugn nu, bli inte galen!

Caroline: jag kan läsa igenom en text med ljusets hastighet!

Caroline: och jag kan rabbla kemiska strukturer så saliven sprutar!

.
Japp och där spårar det ut :P Superkrafter eller inte, blir vi i alla fall galna här ;)
.
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

haha vad kul, jag gjorde prt sc på konverserna, ska lägga upp på min blogg också :D

2012-05-16 @ 07:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0