I have a plan

Hej hej!
.
Virologi lektionen var bra, jag lärde mig en hel del faktiskt. Och mitt i allt babbel om virus så säger han "de gjorde studier på det här i en stad i sverige, i OPPSALA". Lite häftigt ändå, man sitter på ett universitet i Ungern och läraren har koll på Uppsala liksom.
.
Som väntat var det ganska folktomt på lektionen:
Men vi blev hela 7 stycken tillsut. Så ja.. cirka hundra elever valde att stanna hemma.
.
I pausen gick jag och skrev upp mig på den sista tentan, så nu är allt klart! Frågan jag ställer mig är bara: hur ska detta gå!? :P
.
Nina presenterar: Tentaperiods planen!
21 maj - Topografisk anatomi praktisk
24 maj - Kemi
29 maj - Topografisk anatomi teoretisk
1 juni - Etologi
5 juni - Genetik
13 juni - Biomatte
18 juni - Biokemi
25 juni - Virologi
.
Och sen är det förhoppningsvis över, men jag stannar veckan ut ifall att jag får retakes. Så om jag inte har retakes så vill jag gärna ha besök då ;) ;) Komma och shoppa och sola någon? Jag erbjuder privat guidad tur i Budapest. Haha!
.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0