God morgon. god middag, godkväll

Hej hej!
.
Sitter är med ett gäng topo-anatomi flashcards och är redo att starta dagens plugg. Men jag är så himla trött! Detta är andra natten som jag har svårt att sova för att jag har så himla ont i huvudet. Inte bra.. Dessutom hade Nattis tagit över 2/3 av sängen när jag skulle sova. Jag låg längst in mot väggen och hon utsträckt med ett ben uppepå mig. Typ såhär såg det ut:
Verkligheten att ha sin katt/hund i sängen - det blir inte bekvämt :P
.
Föresten glömde jag berätta! I förrgår när jag var påväg till virologi practical så såg jag en kopia av Dolores Umbridge, den rosa klädda läraren i Harry Potter. Alltså jag skojjar inte, hon var en kopia, dessutom gick hon och svängde(stark underdrift) med ett paraply så ingen vågade gå förbi henne. Jag höll på att få spetsen i ansiktet, så jag backade snällt och gick bakom, skrattade lite för mig själv över den slående likheten med allt från kläderna, till frisyren till sättet att vara.
Nuu ska jag plugga!
.
Ha en bra dag allesammans! :)
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0