Go´ förmiddag

Hej hej!
.
Vad tycker ni, ser detta bekvämt ut?
För er som inte ser vad det är, så är det min säng täckt i hönsnät-galler. Svaret är nej, det är inte bekvämt men det ska det heller inte vara. Jag håller på att utarbeta en försiktighetsåtgärd tills jag får besök av Bella och Bagera (Carolines katter). Lilla Bella (föredetta gatukatt) har i ovana eller stressade situationer velat kissa i sängen. Så jag har helt enkelt sett till att det inte kommer att vara så trevligt att göra det i min säng. Bättre att förebygga än att göra saker i efterhand ;).
.
Nu blir det etologi! Seriöst alltså!
.
Kraam

Kommentarer
Postat av: Kusinen med magen

Hahaha underbart!!!

2012-05-30 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0