Besök :D

Halloj!
.
Nu är jag tillbaks framför datorn. Mamma och pappa har begett sig mot flygplatsen nu. Så det är jag, Nattis och datorn kvar här. Och kemin förståss, men han pratar vi inte om, för ingen gillar honom.
.
Snodde över alla bilder från mammas kamera, så tänkte att ni skulle få se lite bilder från de här dagarna. Jag satt mest och pluggade hela tiden, men frukost och middag åt vi tillsammans :)
.
Blir ganska trångt att fika vid mitt köksbord :P
Mamma hade med sig kanelbullar hit :D så har massor i frysen nu!
Buss..båt på Donau. Kan inte hjälpa att finna det lite störande.
Mamma och pappa cyklade runt på Margit. Här är de vid en lekplats sponsrad av Sverige.
Utsikt
Födelsedagsmiddag, 21 år gammal :)
.
En annan kväll mot en annan resturang :)
Fanns pool på deras hotell, så jag passade på att bada efter maten.
.
Nu ska jag återgå till kemin, och jag är så fruktansvärt trött på kemi att jag snart spyr på det alltså!
Men i morgon är det förhoppningsvis över! Lova att hålla tummarna för mig?
.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anabanana

Jag håller tummarna!!!! kramar

2012-05-23 @ 22:34:05
Postat av: Daniel utan Z

Gör ditt bästa, ingen kan begära mer av dig!



Och kugga inte... Såklart

2012-05-23 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0