Passa på och njut

Hej hej!
 
Lite då och då tänker jag "njut just nu Nina, ta in all positiv energi så du har något att tänka på när du pluggar som en galning i Budapest i höst".
Den tanken tänkte jag när jag var ute och red med Piltis i skogen tidigare idag. Och nu, när jag sitter med ett vinglas i handen och har just varit uppe och lämnat den 9e kycklingen till hönsmamman i hönshuset. Livet är ändå rätt okej ;)
 
Snart ska jag hem till Kurri på filmkväll, det kommer bli jätte mysigt tror jag!
 
Fotografering av kattungarna:
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Kram <3

Svar: Kraaam <3
Nina

2012-07-07 @ 19:24:07
Postat av: Kurri

Hoppas jag var okej som filmvärd ;)

Svar: Haha klart du var! Jag hade jätte trevligt :)
Nina

2012-07-09 @ 10:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0