Och så var man igång igen

Hej!
 
Nu sitter jag i soffan med en bunt papper med virus-familjer i handen, datorn i knät med alla lecture notes och tv:n på, på ljudlöst med OS. Väntar på att fälttävlan ska börja på svt1 ;)
 
 
Ja, nu är det slut på sommarlovet för min del! Virologi tentan ska göras den 27 augusti, och även ett skriftligt arbete från praktiken måste bli klart i tid. 
 
Igår tränade jag 5 hästar! Det känns i kroppen idag kan jag säga :P Så i morse fick det bara bli en häst, och jag ska även jobba med henne ikväll.
 
Nej dags att återgå till pluggandet :)
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejja dig!!

Svar: Haha tack tack ;)
Nina

2012-08-01 @ 12:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0