Middag + utgång

God morgon!
 
Har just kommit hem från Anna, fick sova där i natt eftersom det inte går några bussar till ödemarken så sent på kvällen/natten. 
Igår var en toppenkväll! Jag hade jätte trevligt! Tänk vilka underbara människor man har runt sig :)
 
Vi började på Barcelona tapas bar. Det var supergod mat, så det stället kan jag rekomendera :).
 
Jag började självklart med att skämma ut mig direkt! Servitören gick fram till vårt bord och tog emot beställningar och så sa han något till mig. Jag kunde verkligen inte höra vad han sa, efter fjärde gången jag hade sagt "öhh vaaa?" vände sig mina kära kompisar mot mig och ba "men Nina, han säger: vilket fint leende du har, säg bara tack" och sedan mot honom "du får ursäkta henne, hon är inte svensk". Man tackar... :P
 
Sen gick vi till en annan uteservering och satt och pratade ett tag tills nattklubbarna skulle öppna
 
Och så hamnade vi tillslut på F12 terrassen. Coolt och lite udda ställe, en stor trappa där det var meningen att man skulle sitta eller stå och sedan ett mindre dansgolv på övervåningen. 
 
Nu är det dags att sätta igång med dagens planer! Träning av hästar, hundvakt, shopping och sedan middagsgäster ikväll. 
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0