Bröllop i Söderhamn

Hej hej!
 
Hemma efter en lång helg med bröllopsfirande. Eftersom bröllopet var i Söderhamn sov vi även över på hotell på natten. 
 
Det var min farbror som gifte sig :) De var så fina!
 
Arvid och Ting
 
 
Och med min yngsta lilla kusin April
 
Jag fick hålla i Theo, mitt kusinbarn. Jag tycker det är lite småläskigt, för att sådär små bebisar är så himla ömtåliga, men nu har jag fått in lite vana :P 
 
 
Igår när vi kom hem tog mamma och jag en skrittur med Aqua och Pilta, och så hade vi Fossa och Disan som handhästar. Sen var jag för trött för att skriva blogginlägg och gick raka vägen i säng. Nu ska jag ut och fixa med djuren, sen träna några ponnisar och därefter är det dags att börja allvaret igen: jag ska plugga.
 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0