Att bo i en resväska

Hej hej!
 
Att vara utlandsstudent, tjej och ständigt på väg skulle enkelt kunna beskrivas som ett liv i en resväska. Alla mina saker ska flyttas hem från Budapest på sommrarna och under lovet ska saker packas om till praktik veckor och båtsemestrar. Jag har inga kläder i min garderob längre, det har jag gett upp för länge sedan, jag har min så kallade "golvgarderob". En golvgarderob är uppbyggd på följande sätt: golvet, där en väska är placerad och över den fylls det på med en hög av kläder.
 
Nu packar jag till en vecka på sjön så alla mina rena kläder från praktiken har slängts ut på min golvgarderob och nya kläder tar plats i väskan. Min taktik är att först ta fram allt jag vill ha med, ta bort hälften som jag till 99% inte kommer att använda och sedan börja med favoritplaggen tills väskan är full.
 
 
Det roligaste med denna båtsemester är att Nattis ska med :D Åh det kommer bli så kul, jag hoppas att hon gillar att åka båt, min lilla resvana katt. 
 
Nu ska jag packa ner det sista och förbereda Nattsi bur :)
 
 
Skepp ohoj kära vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0