Upp och hoppa!

God  morgon där :)
 
 
Nu sitter jag och dricker min frukostvälling och försöker övertala kroppen att den inte behöver vara ledsen över förlorad sömn. När jag kommer hem till Sverige ska jag sova massor!
Känns lite tugnt just nu bara ;) men har laddat för en dag med mycket kaffe och godis.
 
Jag är ingen person som brukar få huvudvärk, har aldrig riktigt förstått det konceptet när varenda en lider av migrän nuförtiden. Men igår! Kände att jag fick ont i huvudet, så la ner pluggandet i skapligt tid innan 11, som är min gräns för att vara uppe ur sängen. Det blev bara värre och värre hela tiden, ilade i käkarna och gick upp till huvudet. Hur jag än försökte slappna av och tänka på andingen eller någon mental tränings övning jag lärt mig i skolan fortsatte det bara plåga mig.
Tillslut gick jag upp för att se om jag hade några värktabletter (är ingen större fan av tabletter och sådant, så var inte säker på om jag faktiskt hade något). Rotade runt lite i skåpet och hittade... p-piller för katt... attans. Fortsatte leta och drog ut en annan förpackning.. avmaskningsmedel för katt... Meeeeeen!
Därefter upptäckte jag två tabletter utan förpackning, Ipren! Gick och la mig i fosterställning i sängen och tänkte "kicka in då, kom igen, kicka in då". Och så småningom somnade jag, så det verkade hjälpa.
 
Idag ska jag vara lite mer uppmärksam på hur kroppen mår. Fick en svimnings känsla när jag satt och pluggade några timmar tidigare som kanske var ett tecken på att jag borde ta en paus.
 
Men nog om detta! Nu är jag tillräckligt pigg för att sätta igång med pluggandet!
 
Kramar<3
Trackback
RSS 2.0