TAAACK!

Jag klarade tentan! Med en trea!
Gick ut från salen i morse och snyftande för att det gick så dåligt, och jag har verkligen inte ork till att plugga på alla tvåtusen slides igen.
Mamma kom precis fram med taxin från flygplatsen när jag gick ut från skolan, så kunde få lite tröst i alla fall.
 
 
Gick för en stund sen in och ser resultaten, hela jag skakade som en galning, och så står det "exam result: közepes". VAD I HELVETE BETYDER KÖZEPES!? Testade google tranlsate som sa - medium. Men man kan ju inte lita på det alltså. Hittar sedan en sida om betygskriterierna och där står det: közepes - 3.
Och så började jag gråta igen :P
 
Tack tack tack älskade hjärna för att du inte tog livet av mig utan presterade när det verkligen behövdes.
Nästa (och sista) tenta blir anatomi den 30e. Sen heeeeem!
 
Ja fysiologin har verkligen varit en av de största "stressors" denna terminen.
 
Nu ska mamma och jag ta en promenad i parken och smälta allt detta.
 
Kramar <3
Trackback
RSS 2.0