Sushi ikväll :D

Hej!
 
I morse hade jag ekonomi tenta, den var lite halv svår för jag tyckte många gånger att det fanns fler rätta svar (det var single choice frågor). Och när jag var klar sa jag till mig själv, klarar jag tentan så får jag beställa sushi ikväll. Vi fick tillbaks resultaten alldeles nyss, och det blir sushi ikväll :D Jaaa! Klarade tråk eknomin med en 4a, inte dåligt för någon som aldrig kan lära sig vad ränta eller fonder är :P
 
 
Satt just och pratade med Caroline när något roligt händer. Bagera (hennes katt) råkar hoppa upp på tangentbordet och skriver lite saker till mig, bara massa bokstäver och siffror. Men sen när Caroline ska skriva igen så brukar det ju alltid stå typ "Caroline skriver..." medans man väntar på meddelandet. Men istället för den texten är det numera en gående katt där. Hur gick det till!?
 
Där är den lilla katten i alla fall :) var tvungen att ha tillräckligt mycket tid för att göra "prt scr" på den medan Caroline skrev ;)
 
 
Istvan Utca
 
Bild utanför min port :)
Kram
Trackback
RSS 2.0