Slutspurt!

Halloj!
 
 
I morse klockan 03.45 gick mamma och jag upp för att hinna säga hej då ordentligt innan hon skulle ta taxin till flygplatsen. Vi drack lite kaffe och fixade med det sista, och sen åkte hon iväg mot flyget och jag utnyttjade den tidiga morgonen genom att inte gå och lägga mig igen, utan titta på en serie och sen sätta igång med pluggandet.
 
Det blir en sådan otrolig skillnad att inte behöva vara själv när man pluggar, även om man fortfarande måste lära sig samma mängd, läsa och komma ihåg allt själv och vara den enda som ska ta examen är det lättare att ha sällskap. Så nu är jag taggad inför sista dagarna här som kommer vara fyllda med anatomi plugg! 9 dagar till hemfärd :)...
 
Mamma har, som vanligt när hon är här, lagat massa mat, städat och fixat med allt som jag inte har tid med i lägenheten. Vi har gått promenader och ätit på Vapiano som belöning för hårt slit ;).
 
Mamma och Bagera blev bästa kompisar, och jag känner mig inte tillräcklig för honom nu när hon åkt :P
 
Jag pluggar och mamma löser korsord. Bagera gör, som mamma säger "inte det minsta, mer än bekvämt för sig"
 
Haha tänkte att det här skulle kunna vara en fin tavla, med fruktskålen och en onormalt svart katt i bakgrunden :P
 
Fin byggnad i parken :) och mamma!
 
Jag blir serverad frukost, även om Bagera snabbt intog min plats när jag reste mig upp.
 
Bagera ca 3 meter upp, på ett skåp och dessutom uppepå mina väskor (man måste ju vara högst!). Nattis skulle aldrig någonsin tänka tanken på att ens försöka ta sig upp där.. Den katten alltså!
 
Liten kissekatt :)
 
Nu ska jag fortsätta med anatomiiiin! Just nu är det om lymph vessels och lymph nodes. Lite små tråkigt men snart blir det bättre ämnen.
 
Kram <3
 
Trackback
RSS 2.0