Samma mönster varje dag

Hejsan!
 
 
Tidigt i morse fick jag ett godnatt sms av Peter som hade suttit och tittat på ishockeyn (whoo bra Sverige.. haha så insatt i ishockey alltså!). Vaknade av smset och tittade på klockan, och tänkte: åh 40 minuter tills jag ska gå upp. Då var kl 20 över 5. Lite olika tidsscheman mellan mig och Peter :P (Uppsala vs Szent Istvan).
 
 
Så idag började jag med att plugga ekonomin och för någon timme sen gick jag över till physiology.
 
Tog en promenad med Ellinor i parken i det kyliga vädret också :). Som vanligt var det någon tillställning där, nu såg det ut som det skulle vara skridsko-tävling av något slag. Det var norska flaggor på läktaren.
Jag försöker komma in i ett sundare tenta-period liv (om det är möjligt ;) ). Äter ordentligt och nyttigt, försöker hålla sovtiderna och ska komma ut och gå eller springa en gång om dagen. Skönt med hälsosamma rutiner, är det inte?
.
.
Kram <3
Trackback
RSS 2.0