Nej detta är inte rätt tid!

Halloj!
 
Sitter här och känner mig mer än omotiverad, känner mig super frustrerande omotiverad till allt plugg. Tror jag har fått plugg-sjukan! Alla symtom lutar åt det håller. Jag är trött på att läsa, omedvetet går jag över till något icke-plugg (som att skriva blogg inlägg), när jag ska sträcka mig fram för att byta slide på datorn fryser min kropp fast tills jag övertygar mig själv om att gå in på en annan hemsida (som facebook) då kan jag röra mig igen och jag känner mig allmänt trött och hängig.
 
MEN NU ÄR INTE RÄTT TID!
 
Har tre tentor kvar, två av dem är bland de största jag någonsin gjort. Snälla motivation, don´t give up on me!
 
I morgon är det ekonomi tenta som gäller. Jag har tänkt på en sak, om någon skulle råka titta in på min blogg som inte läst den förut kan omöjligt föstå att jag pluggar till veterinär. Så bara så ni vet - jag pluggar till veterinär och ingenting annat! Dock är det ett undantag i morgon då jag ska veta allt om inflation, unemployment, long and short run average variable costs och allt elände som har med ekonomi att göra. Varför kan man inte lämna över ansvaret till personer som faktiskt kan sådant där, som Peter till exempel. Skulle jag lägga mig i ekonomin så kan jag garantera att vi skulle få rejäla market failures på direkten!
 
 
I övermorgon kommer jag få hit en lite kissemisse, nämligen Bagera :) Caroline har tänkt åka hem och få lite välförtjänt vila och jag får därmed vara kattvakt. Åh vad det ska bli mysigt att höra små tassande ljud i lägenheten igen!
Nattis skulle säkert velat varit här, men det kommer säkert fler tillfällen :)
Bagera säger här "vad är det för fel på Natalija, varför gömmer hon sig i en påse?" haha!
 
 
Kram kram
Sov sött <3
Trackback
RSS 2.0