Morgon plugg

God morgon!
 
 
Efter en spännande natt med Bagera i lägenheten sitter jag nu och pluggar (sen några timmar tillbaks). Bagera tillbringade natten i min säng, PÅ mig. Haha, det första han gör när jag ska sova är att rulla ihop sig till en liten boll på min böjda armbåge. Under natten flyttade han sig sedan till platser som på mina ben, på min rygg och på mina fötter :P Vaknade en gång av att han tagit allt mitt täcke. Jag hade antagligen undermedvetet flyttat mig bort från honom så att jag inte skulle mosa honom, och han flyttade närmre och närmre tills jag låg på kanten av sängen utan täcke. Jaja det är trevligt med en goskisse i sängen :).
 
Liten knä katt ;)
 
 
En fråga till mina bloggläsare, vad händer under helgerna? Läsar antalet rasar så fort det blir helg! Jag kan inte tänka mig att ni har något viktigare att göra en helgdag än att läsa om mina härliga pluggdagar :O haha skojar bara! Men det ser lite roligt ut i statistiken :P
 
 
Ha en bra dag!
Kram <3
Trackback
RSS 2.0