Klar för start

God kväll :)
 
Nu är flygbiljetten bokad, i sista minutern (det var inte billigt kan jag säga.., men jag är inte bitter). Allt är packat och lägenheten är städat från topp till tå. Om 5 timmar (alltså kl 4) kommer minibussen och hämtar mig. Har inte duschat och inte ätit middag än. Frågan är, är det värt att gå och lägga sig? Hmm knappt va?
 
Får se hur jag gör :) Nu ska jag i alla fall börja med att äta lite mat till min nya serie - vampire diaries. Alla säger att den är bra, men jag har alltid fått känslan att den är lite läskig. Men så pratade jag med en tjej i klassen som sa "nej då den är inte läskig", och så när kusin Elin föreslog serien så fick jag ge med mig. Och jag säger bara en sak, den ÄR läskig! Brrr!! Inte alls som twilight med söta historier och snygg-vampyrer, utan mer dödande och läskiga vampyrer. Men jag ska ge den en ärlig chans :).
 
 
Natti natti på er allesammans!
I morgon är jag i sverige :D
Trackback
RSS 2.0