Inbillning

Hej.
 
Sitter och pluggar lite halvhjärtat och har egentligen MASSOR kvar att läsa ikväll. Har legat i sängen hela dagen idag och läst, men nu undrar jag om min kropp fått fnatt. Känner mig febrig, trött och svag i hela kroppen. Kan min kropp ha fått för sig att den är sjuk för att jag bettet mig som sjuk - dvs knappt lämnat sängen? Nje, det går väll inte? Men jag får inte bli sjuk nu! Hinner inte med det! Paus får det bli efter denna tenta!
 
Bagera intog platsen uppe på mig som vanligt. Först traskade han runt lite på mina smalben, och ja ba "Det kommer inte vara bekvämt att ligga där Baggis", duns sa det och så hade han lagt sig som en kil mellan mina smalben. Där somnade han sedan så tugnt att han låg och drömde, sprattlade, morrade och smaskade.. man skulle vara katt...
.
 
Föresten har jag fått mitt nya schema till vårterminen.
Besvikelse måste jag säga :/ Vi skulle ha mindre att göra denna termin ryktades det om. Med fyra labbar i veckan och dubbel biokemi lektion, plus massa annat.. nej jag tror inte det va!
 
Måååste återgå till pluggandet nu!
 
Kram
Trackback
RSS 2.0