Fy skäms

Halloj!
Nu har jag sådana där jobbiga bekännelser att göra igen :P jag hade lovat mig själv att vara nyttig.. och ja det höll i några dagar. Men i förmiddags fick jag nog och gick ner och köpte ett paket american cookies, stora chokladkakor med chokladbitar i.. fy på mig. Och usch vad jag har ont i magen nu.
 
Sedan måste jag ta upp ett beroende jag har fått, och det första steget att bli frisk är väll att erkänna att man har problem. Jag har blivit tv-serie missbrukare. Om jag säger såhär: lost, greys anatomy, desperate housewives, life unexpected, the big bang theory, how I met your mother, games of thrones, kyle xy, bonde söker fru, sex and the city.. Har säkert glömt någon! Men ni förstår vad jag menar?
 
Vilken serie ska jag se på nu :D?
 
Jag tror att jag ska kidnappa Bagera :P det kan bli ganska lätt med tanke på att jag redan har honom här :P. Han är precis som en hund! Så rolig alltså! Han har alla sina leksaker ute på golvet, men istället för att leka med dem hoppar han upp till Nattis leksaker, rotar runt i leksakslådan och tar sedan ut med munnen ekollonen som jag plockat till Nattis. Haha!
Sen tog jag fram en rolig hundleksak till honom, en sådan man stoppar godis i och så ska de rulla den så att de får godiset som ligger i. Han fattade det på en halv minut, sen satt han bara och puttade lite försiktigt på bollen så att godiset enkelt åkte ut utan vidare ansträngning :P Hur ska jag slå den här kattens intelligens?
 
Kram <3
Trackback
RSS 2.0