Förbannade articulatio genus, stifle, knä

Nu är jag påväg att gå och lägga mig, ska ta fram min bok, lägga mig och mysa med lite vanlig icke-skolrelaterad läsning. Meeen! Mitt knä är fortfarande inte bra! Och jag blir tokig!
Jag är inte den som klagar över ont i leder, för jag har alltid någon led som hoppar, knakar eller värker. Men det får inte gå till överdrift.
Hoppar runt på ett ben för att mitt knä säger upp sig så fort jag stödjer på det. Känns typ som att det ska vända sig åt fel håll. Så fort jag väger lite på det så känns det som en vass spik sätts in i knät och försöker benda det i fel vinkel. Och ofrivilligt utbrister jag "aaahhhaajj!" varje gång. Nu är det lite tjockt och svullet till och med..
 
Så tar med mig en varm riskudde till sängen också och hoppas att den blir på bättre humör. För ilskna förbannelser och förolämpningar har inte hjälpt (vad man nu kan säga för att förolämpa ett knä. Kunde vara typ: haha hästar har en så sjukt mycket mer välutvecklad patella funktion än vad du har.. eller nått).
 
Sweet dreams
<3
 
Trackback
RSS 2.0