Ekonomi

Hej!
Efter ett väl genomtänkt filosoferande har jag kommit fram till att mina opportunity cost är alldeles för höga för att plugga ekonomi. Med en snabb marginal analysis kan vi se att fördelarna inte vinner över OC och jag borde därför plugga physio. Så därför efter att ha suttit mer än halva dagen med Caroline hemma hos mig och pluggat ekonomi så gick jag över till gamla hederliga physion istället. Så mycket roligare att läsa om.
Men usch vad man glömmer snabbt, förut kunde jag alla slides som rinnande vatten, kunde i princip rabbla dem utantill. Nu ba "öhh vad var det nu med circulation.. juste blodet gick runt för att öhhh... pressure something... perfusion something.. Cardiac output?"
 
 
Nej nu är jag klar för kvällen! Gick upp kl 6 i morse och började plugga. Man är så effektiv på morgonen! Så ska fortsätta så genom hela tentaperioden hade jag tänkt. Det svåra är bara att ta sig upp direkt när klockan ringer, sen blir jag superpigg och kan börja plugga.
 
 
Lägger in nån bild till från slutet av jullovet ;)
 
Jens och jag var och shoppade lite tillsammans. Hur kan killar ha så lätt att hitta kläder? Jens köpte typ 6-7 saker på en halvtimme och jag kom hem efter hela dagen med endast ett par strumpbyxor :P
 
 
Danne och Sandras sverige-pippifåglar ;) Peter och jag blev bjudna på middag hos Danne och Sandra i deras lägenhet, som jag inte sett förut. Det var roligt! Och som vilken onormal människa som helst så tog jag bara kort på fåglarna och inte på den fina lägenheten eller på någon människa.
 
 
Ha det bäst <3
Trackback
RSS 2.0