Att undvika måsten

Hej!
 
Idag har jag varit lat känner jag.. Jag gick upp vi 6 och började plugga, men därifrån har det gått utför :P Ibland har man bara inte lust att ta tag i alla måsten. Hur mycket man än vet att man MÅSTE göra det så näää, jag tittar på en serie istället. I morgon är det sista dagen för ekonomi plugg så jag måste skärpa till mig då.
 
 
Försökte springa idag, men mitt knä sa av någon anledning emot och det slutade med att jag fick vända i trappan och haltande gå hem igen.
 
Åh vad jag saknar Nattis nu alltså. Vill ha henne här och pussa på och höra någon som rör sig i lägenheten. Jag tror hela tiden att hon är här och varje gång jag ska göra något så är det inprentat i huvudet att tänka på henne först. Som att öppna dörren när jag kommer hem, först i en smal glipa så jag inte slår upp den på henne och sen öppna försiiiiktigt så hon inte rymmer. Eller när jag ställde upp rispåsen för att "Nattis säkert skulle riva sönder den och göra ett ris-hav över mitt golv". Allt sådant där man gör automatiskt innan man kommer på, juste hon är inte här nu! Vill ha min lilla hårboll nu!
 
 
Nattis ligger och spanar på byte, på sitt eget inomhuskatt sätt :P
 
Kram kram
 
 
Trackback
RSS 2.0