Till motsatsen är bevisad

Hej hej!
.
Min morgon började med en mysig stund framför datorn och melodifestivalen :) Älskar att svt play fortfarande tillåter utländska tittare (som mig). Alla andra, så som tv4 och tv3 har stängt ner den möjligheten. Grr.. Men men! Nattis och jag satt där och följde programmet med spänning. Är inte låtarna mycket bättre i år, inte så många katastrof låtar som de brukar ha med?
.
Efter det åkte jag till Deak och mötte upp Caroline, vi skulle kolla om vi kunde hitta bra saker/kläder till balen som kommer snart, temat är old Hollywood. Men jag har ingen klänning att ha på mig, har bara en kort klänning.. och det är ju inte helt rätt. Någon som har något tips hur jag skulle kunna få denna klänning till "Old Hollywood"?
.
Sen har jag faktiskt pluggat kemi, riktigt stolt över mig själv! Nattis-latmask har legat och sovit på sitt eget speciella vis hela dagen.
Passade på att klippa hennes klor när hon låg så bra till, det slutade med en morrande katt och en tass-örfil i ansiktet på mig.
.
Och för en stund sen så var jag ute och sprang, tog den längre rundan idag och det gick bra :). När jag kom in så tänkte jag att jag skulle prova på något nytt, nämligen yoga. Jag har aldrig förstått riktigt meningen med att stå/sitta/ligga och kråma sig på golvet som träningsmetod. Men samtidigt vet jag att man får en bra kroppskontroll  över att göra det, så jag tänkte: varför inte!?
Sååå alltså.... yoga är SKIT JOBBIGT! Seriöst! Jag tog fram ett youtube klipp som skulle vara ett pass på 30 min, uppdelat i fyra delar. Resultatet av det hela, yoga-passet vs Nina, 1-0. Jag var helt slut, och jag körde bara den första fjärdedelen. Haha! Låg på golvet i en liten hög och flåsade efteråt, medan Nattis hoppade runt och undrade vad det var för ny lek jag kommit på.
.
Mitt nya tränings schema blir därför: springa varannan dag, yoga så mycket jag hinner/orkar, och så typ 100-200 situps.
.
Nu ska jag hitta något att äta.
.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0