Snö till solsken

Hejsan!
.
Nu har jag flera små saker att berätta. Jag kan börja med att säga att till skillnad från vädret igår, med snöstorm och blåsigt, är det idag strålande sol och uppe i 14 grader. Varmt!
.
Sen kan jag också berätta att jag klippte håret för första gången i Ungern igår. Det var väldigt spontant, gick dit på morgonen, gick på lektion i 45 min och sen klippte jag mig. Men det var ingen trevlig upplevelse, inte för att jag inte blev nöjd, det ser väldigt bra ut, men för att jag var nervös hela tiden. Ingen där pratade engelska och jag jag tror jag upprepade fem gånger att jag fortfarande ville ha det låååångt. Hon måste tyckt jag var knäpp, men bättre att vara övertydlig innan det är försent liksom :P.
.
Idag har jag varit väldigt trött! Sover så himla dåligt på nätterna och jag vet inte varför. Försöker analysera vad det kan vara för fel. Men jag äter bra, stressar inte alls mycket och jag tränar massor.. Dock ska jag pröva och dra ner på iste drickandet ett tag. Jag dricker ca 3 liter iste om dagen, och ofta blir det väldigt koncentrerat som under en timme till exempel. Kan vara det kanske, inte vet jag hur, men värt att testa.
.
Så all denna förlorade sömn resulterade i att jag satt och halvsov under hela genetik labben. Han stod där framme och pratade om DNA tester och pappa och mamma ko.. bla bla bla... Zzzzz..
Ibland kan det bli lite fel när ungrarna pratar engelska (de få som kan alltså), genetik läraren skulle prata om en pensionerad veterinär, men istället för att säga "retired" så sa han "retarded". Tokigt det kan bli!
.
Ikväll blir det därför en filmkväll, för jag orkar inte göra nått annat. Startade med första filmen igår "Crazy stupid love" och nu laddar jag upp inför "a lot like love" och senare "grease".
Haha känns det lite tjej-film inspirerat :P? Peter har lång case tävling till i morgon så jag måste ju hitta på något kul för att inte sakna honom för mycket.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0