Snö kaos

Halloj!
.
Nu har jag varit på min första animal genetics lektion. Visst låter det spännande? Det var det inte :P Men det kanske blir bättre. Första halvan av lektionen handlade om djurens ålder, och det enda som var intressant (om hur man faktiskt kan avgöra hur gammalt djuret är på typ tänderna) förstod jag inte. Sista halvan var om hur man märker djur, vilket i det stora hela var att titta på verktyg som såg ut som tortyrredskap. Nee inte min grej det där.
.
Just nu är det snö kaos här i Budapest, jag kunde knappt se något när jag gick till skolan för det verkligen ös-snöade :P (eller vad man säger).
Min innergård:
.
Vissa människor har ju för vana att köpa massa saker till sina kompisar och så vidare, för att bli populär och omtyckt. Jag tror jag håller på med samma sak mot Nattis. Men jag blir glad av att få skämma bort henne... så det kan väll inte vara fel.. Hon har nu tre olika sorters foder, en ask med små godis och innan jag gick hem idag gick jag och köpte fyra nya leksaker till henne. Så nu hoppar hon glatt runt och jagar studsbollar och låter som en galen gris :P
.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0