Snö-bus

God morgon!
Sitter här i soffan och ska snart äta frukost. Åh vad det är skönt att ha en lugn morgon utan att tänka "måste sätta mig och plugga nu".
.
Igår var mamma och jag ute och red, med fyra hästar. Fossa och Disan, två år, fick följa med som handhästar. Vi tänkte att om vi nu ska ramla av så kan vi ju göra det i den mjuka snön ;). Men allt gick bra, ingen ramlade av och ingen häst bråkade. Så det får vi göra om!
.
Sen var det bara en snabb lunch och så ut i snön igen. Denna gång pulka åkning efter bil. Har ni testat det? Det är sjukt kul! Pappa körde bilen och Jens, Peter, Ettan och jag åkte efter. Med lite enkel statistik kunde man räkna ut att vi tjejer var 100% bättre att hålla oss kvar i pulkan :P.
.
På kvällen åt vi en jätte god middag som världens bästa mamma lagat. Melodifestivalen var på (såklart, det är tradition hur dåligt det än är ;)).
Sen som kusin Sandra och Danne över och vi spelade pictionary. Peter och Danne, mot mig och Sandra. Kusinerna utklassade killarna totalt!
.
Kan ni gissa vad det är? Båda bilderna föreställer samma sak, en bild från vardera lag.
Svar: fnyste.. ;)
.
I natt var det 26.3 minus ute! :O Och det är fortfarande kallt idag, så ingen ridning. Får hitta på något annat skoj :)
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0