Nästan van ;)

Hej!
.
Ja nu börjar jag vänja mig med ledigheten. Äntligen vaknar jag inte med en klump i magen och halvt panik över att jag måste sätta igång och plugga. Men nu när stressen och alla spänningar börjar lägga sig så har jag ju självklart blivit sjuk. Precis som efter förra tenta perioden så känner jag mig febrig och inte riktigt okej. Men men, det är ju nästan som ett gott tecken då ;).
.
Frukost med familjen och Peter.
Mamma och jag bakade bullar :)
Bilder från ridtureren nyss. Strålande sol, barbacka och utsikt över isen. Kan knappast bli bättre..
.
Peter åkte till Uppsala sent igår, men vi hann med en trevlig middag med hans föräldrar. Räknar ner tills fredag då jag får åka till uppsala också.
.
Nu ska jag dricka mitt te och mysa i soffan, och kurera mig från min "efter tenta period- feber".
.
Kraaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0