Fridays, bowling, drinkar

Halloj!
.
Igår var det svensk-träff här i Budapest. Vi börjar få ihop ett helt gäng nu alltså! Med bidrag en finsk och en norsk tjej var vi 14 stycken. Kvällen började på fridays
.
Och när alla var mätta och nöjda gick vi och bowlade. Jag är jätte stolt över min egen insats! I vanliga fall spelar jag jätte dåligt eller jätte bra (på grund av tur), men nu var jag liksom någonstans mitt i mellan :P vilket betyder att det var mer skicklighet än tur när jag gjorde något bra ;) om det låter logiskt?
.
Därefter åkte vi till Liszt ter, litet torg/gångväg med många bra resturanger. Vi gick in på ett ställe där och beställde massa roliga drinkar och satt och pratade. Sen skulle folk vidare till Simpla, men jag hoppade det och gick hem till min lockande säng istället ;)
.
Nu ska jag dra mig upp ur sängen och börja med något plugg. Vad ska jag välja? Tror det blir kemi, ett tag i alla fall ;)
.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0