Bra och ha

Hejsan!
.
Kom just hem ifrån en liten shoppingtur med Mari på Arena Plaza. Ibland måste man handla sådana där lite udda saker, men som är väldigt välbehövligt. På min shopping-lista stod det: USB minne x2, färgpennor, bra-för-håret-kräm och massa kattgodis. Och jag fick tag i allt det :) Mari och jag gottade oss i alla sortes katt och hundgodis i affären, bortskämda fyrbentingar är vad vi har :P men det är mysigt.
.
Därefter tog vi en fika:
.
Nattis blev glad när jag kom hem med saker till henne!
.
Det blev ingen kemi läsning idag, dock läste jag ikapp på virologin. Att läsa lecture notes från virologin sätter verkligen mina engelska kunskaper på prov. Sitter med google translate uppe hela tiden och slår upp ord som jag inte kan, hoppas jag lär mig en del på det i alla fall.
.
Nu ska jag hitta på någon mat.. Tror det blir kyckling och potatis i ugn, mm!
.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0