Alla <3 dag

Hej!
.
Att tycka att alla hjärtans dag är det viktigaste som finns är en sådan klyscha, att hata alla hjärtans dag är en lika stor klyscha. Så jag säger bara glad alla hjärtans dag <3.
.
Jag har "firat" dagen med virologi lektion, löprunda och med min kissemisse.
.
Virologi kursen börjar redan gå utför känner jag, kommer nog bli en av de kurser man bara struntar i tills man faktiskt måste lära sig det, dvs en vecka innan tentan.
Löpningen gick som förväntat :P springer man inte på hundra år har man inte så bra kondis. Så jag sprang tills jag mådde illa och sen gick jag hem.
.
Nu ska jag fortsätta pussa på Nattis, som till och med fått hjärtformade godisar idag.
Hjärtan till er <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0