Where to begin?

Hej hej!
 
Ytterliggare en tenta kan bockas av från listan. Lad D denna gång :) Kom just hem och bara hunnit dragit av mig de obehagliga examenskläderna (ska köpa ny i jul!)
 
Jag tror aldrig min kropp reagerat såhär mycket på all läsning. Ryggen värker som jag vet inte vad, nacken är så spänd så den knakar när jag tittar åt olika håll och för att inte tala om huvudet. Natten till i går var helt fruktansvärd, aldrig upplevt så mycket smärta. Hela huvudet var som en tjock värkande klump, jag kunde nästan känna hjärnan pulsera där inne - som ett hjärta. Hade gått och lagt mig vid halv 8, tagit två tabletter och ändå gick det inte bort. Usch och fy! Tänkte att det måste vara sådär som Cruciatusförbannelsen känns, eller möjligtvis om du har ett ärr i pannan som han som inte får nämnas vid namn petar på. Nått liknande måste det vara.
 
Tentan gick i alla fall bra. Och vet ni, det är helt sjukt! Ibland tror jag att det kanske finns en Gud, som jag inte tror på, som försöker övertala mig att tro på honom. Haha låt mig förklara :P
Vi har två olika lärare i Lab D, och jag ville väldigt gärna ha "min" labb lärare. Men när vi kom på morgonen så var den stränga kvinnan där istället. Jag blev jätte nervös och ba "nej nej nej, jag vill inte göra det här längre, åhh snälla varför får jag inte bara Vajdovich!? Vill ha honom istället". När det skulle ha varit min tur råkade den stränga läraren kolla fel på listan, så hon ropade upp tjejen efter mig istället. Strax därefter kommer Vajdovich in i rummet, och tittar sig lite förvirrat runt, går fram till listan och frågar "är det någon kvar", varpå den andra läraren pekar på mig och säger "hon är kvar". Så fick jag honom i alla fall, och ALLA andra fick den stränga kvinnan. Haha lite tur ska man ha ;) 
 
Svängde förbi veterinärkliniken vid Andrassy påvägen hem och fick påskrift och godkännande att flyga med Nattis hem på fredag :) Nu är julen nära :D <3
 
 
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kurri

Håååååååååålllllllll uuuuuuuut!!! Snart är det hemfärd!!! Tråkigt att du har så himla ont i huvudet, du får kanske hitta ett annat sätt/ställe att läsa på :) kanske göra ljudfiler :P hur som helst stort lycka till på slutet och krya på dig!!! :)

2012-12-17 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0