Upp som en sol

Hej hej!
 
I morse blev det tidig uppgång för att göra i ordning matlåda och packa väskan med studiematerial för dagens biblioteksbesök. 
Jag och Caroline gick först och kopierade lite papper och sedan satt vi i bibbland heeela dagen förutom en liten lunchpaus där i mellan. 
Jag gick igenom Lab. D, som ligger närmast på tenta schemat. Men försöker plugga animal breeding parallelt. Hann dock "bara" med ett ämne idag, så blir lite sängläsning nu istället. Får se vad huvudet orkar med, just nu dunkar det och säger "ge mig mer energidryck annars vägrar jag gör något annat än att göra ont"..
 
Väntar fortfarande på resultaten från midtermet. Det roliga är att vi fick ett mail från en annan lärare som skrev att "elever som tror att de misslyckades på provet måste göra retaken idag, måndag, kl 14.00. Detta gäller alla grupper". Det vill säga, jag har missat retake tillfället om jag nu strök, enligt henne. Man kan inte annat än skratta åt dem!
 
Nej men jag har inte så mycket mer att berätta, läser och läser. Ganska avslappnat och trevligt faktiskt! Jag måste få sno ett citat från Carolines blogg som jag tycker stämmer så bra - "Tentastress deluxe känns såå 2011"
 
Dags att ha lite kose-läsning och sen sova!
 
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0