Social plugghelg

Hej hej!
 
Är så nöjd över denna helg, pluggat flitigt och fått massa gjort samtidigt som jag har varit social och umgåtts med fler än mig själv och topicslistorna. 
I lördags stack jag och Caroline ut och sprang på förmiddagen. Blev vändan runt Margit som vanligt, men det var svinkallt! Blåste längs hela ena långsidan på ön, och jag som inte tagit någon mössa fick springa och värma mina stackars små öron titt som tätt. Väl hemma och upptinad efter en varm dusch kom Mari ner. Vi pluggade på våra nästkommande tentor. Blev flitigt studerande med små prat-pauser och så beställde vi wook från netpincer. 
 
 
Senare på kvällen gick vi över till Helle, som bor i samma byggnad som jag och Ellinor (till och med samma våning). Där var också hennes roomie + pojkvän och en till norsk tjej. Vi åt våfflor, brunost och drack glögg! Supertrevlig avslappnad kväll!
 
Idag har jag läst duktigt på egen hand, gjort matlådor och fick för en stund sedan besök av Caroline. Vi drack te och spelade en omgång yatzy. Jag vann, fast vi var väldigt lika och båda lyckades få yatzy! 
 
Caroline och Ellinor

 
Carolines:
 
Och så min:
 
Nu ska jag återgå till pluggandet! I morgon blir det biblioteket för mig. Ska sätta mig där direkt när det öppnar i morgonbitti. 
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0