Power-paus

Hej hej!
 
Har en liten paus här, så skriver ett snabbt inlägg. Fick tillbaks lab D midtermet idag, blev en 5a med två stjärnor. Satt och tittade på provet och försökte suga i mig lite självförtroende inför sluttentan i samma ämne som jag ska ha på måndag. 
 
Idag var sista dagen på 5e terminen! Nu är jag halvvägs igenom utbildningen. Efter att jag klarat denna tentaperiod i alla fall. Tiden har gått så sjukt snabbt alltså! Helt otroligt! 
 
Nu ska jag återgå till pluggandet, men vill bara tipsa om en bra tv serie på svt (haha som vanligt, men det är det enda jag får se utomlands..). Serien heter "jakten på det perfekta livet", och programledaren är så himla härlig, och det är väldigt kul att titta på.  
 
http://www.svt.se/jakten-pa-det-perfekta-livet/
 
Kram kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Grattis! Prova Swefilmer.com, där kan man streama typ allt(inkl. alla bra serier...)

Svar: Kollade på den sidan förut någon gång, men förstod inte riktigt hur den fungerade. Men får väll ta tag i det igen. Annars fungerar det ganska bra att ladda ner också ;)
Nina

2012-12-14 @ 18:27:33
URL: http://enjoylovisa.blogg.se
Postat av: Kurri

Stort grattis :D nu är det bara att ladda om till nästa moment ;) megastort lycka till ifrån ett väldigt vitt Värmdö :D

Svar: Tack tack Kurri :)
Nina

2012-12-15 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0