Packnings race!

Hej hej!
 
Efter att ha skrivit ut papper till de tentor som ligger närmast efter jul (andra halvan av animal breeding och sen nutrition), så gick jag och Ellinor till "West end" för lite shopping. Vi köpte oss varsin klänning, så himla söta! Sen dess har det varit full fart med packning här hemma, det är skytte-trafik i korridoren och vi springer in till varandra och frågar saker som "bok eller plugg på flyget", "ska jag ha med mig den här hem", "har jag tagit för mycket", "snälla kan du bara packa åt mig..".
 
Men tror jag börjar bli klar nu, och har med mig rekord lite i år. Stolt :) Men mitt jullov kommer nog mest vara fyllt av saker där långkalsonger och en tjockiströja passar alldeles utmärkt, och sånt har jag hemma redan! Plus att det är ett taktiskt drag från mig då jag får plats med desto mer mat hit till ungern igen nästa resa ;) 
 
 
 
Nu återstår bara dubbelcheck att allt är med (de tre "p"-na, skolsaker och kläder) och en dusch. Blir inte många timmars sömn i natt... Lägger jag mig nu får jag sova i 5 timmar! Var är min välbehövda skönhetssömn?
 
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0