Jullovet har börjat!

Hej hej!
 
Nu har jag jullov :D och om nästan exakt ett dygn landar jag i Sverige, åh vad underbart!
Hade animal breeding examen idag, den är uppdelad i två delar: en där du ska kunna 237 raser (av får, hästar, hundar, katter, höns, grisar och kor), 21 ulltyper och olika verktyg, den andra delen består av muntliga topics som handlar om avel och så vidare. 
Jag valde att bara göra första delen idag, eftersom jag inte känner att jag kan tillräckligt för den andra. Fick en 5a där, så jag är nöjd. Satt och tävlade med mig själv att kunna säga raserna så fort som möjligt, det var en rolig examens del faktiskt.
 
Nu är det packning som gäller, har inte ens börjat än! Flygbussen hämtar mig och Nattis i morgon bitti, om man ens kan kalla kl 03.20 för morgon, är väll mer natt va?
 
Nattis laddar för flygresan på sitt eget sätt ;)
 
Tvättade tre maskiner tvätt igår! Lite ska packas ner och lite ska in i garderoben igen..
 
Från fönstret utanför examens rummet. De byggnader som man ser närmast hör alla till skolan, så det är min skolgård detta ;). Det enda nybyggda huset är skolans cafeteria. 
 
Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0