Julafton närmar sig

Hej hej!
 
Återhämtningsperioden har börjat, ska snart bli mitt vanliga jag igen. De två senaste nätterna har jag sovit 10 timmar, haft lugna mornar utan stress, fikat med Lisa, julhandlat det sista och ridit. 
Känner mig inte helt återställd än, men i morgon är det i alla fall julafton och då ska jag vara i rätt stämning. 
 
Idag kläddes granen också, tycker den blev riktigt fin! :)
 
 
Nattis har varit ute i snön i flera timmar idag, hon kom in som ett snömonster och jag var tvungen att torka henne med handuk. Först ville hon inte ens gå på snön och när hon kom ut på djupare snö och sjönk igenom morrade hon som att hon fördömde snön, men sen var den inte lika farlig längre.  
 
Nu ska jag gå och lägga mig!
 
Natti natti <3 vakna pigga och glada i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0