God jul <3

Hej hej!
 
Haft en underbar julafton med familjen, mormor och morfar och farfar. Fick massa bra julklappar (bland annat en ny telefon :D och Nattis och jag fick en gemensam julklapp - en vattenfontän).
 
Dagen började med den traditionella julritten, mamma och jag på Pilta och Aqua plus handhästarna Fossa och Disan på släp. 
 
Sen har det varit förberedelser med mat, jag gjorde sushi, som kanske inte är den vanligaste rätten på julbordet, men jag ville ha det :P Och så kom gästerna :). Lägger upp lite bilder från dagen.
 
 
Nattis hade vält julgranen under natten... mitt lilla monster alltså. Och under dagen har hon sprungit och nosat och hoppat runt på paketen.
 
Julbordet
 
Öppning av Nattis och min vattenfontän
 
Nattis fick också en ny leksak och kattgodis som hon haft fullt upp med hela kvällen, nu ligger hon utslagen efter denna händelserika dag. Tröttis-kissen!
 
GOD JUL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0