Första advent

Hej hej!
 
Nu har jag gjort mitt yttersta för att det även här i Budapest, med all stress och tentaperiods kaos, ska bli lite julstämning!
 
Började med att göra en lång spellista med jullåtar på datorn. Sedan gick jag och Caroline och mötte upp lite andra svenskor och norskor vid Vörösmarty tér (torget nere vid Donau). Där var det julmarknad med "glögg" (aka varmt vin) och diverse delikatesser till. Jag köpte en kanelbullskringla, de är så magiskt goda. Sitter fortfarande och smaskar på den här vid datorn. 
 
När jag kom hem städade jag snabbt lägenheten och tog sedan fram julpyntet! Mys!
 
Julmarknad:
 
Och så julpyntningen hemma:


 
Och vet ni vad jag fick för 1a advents present, en telefon :D eller.. det är pappas gamla, men nu har jag äntligen en fungerande telefon igen. Tack och lov!
 
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0