Déjá vu

Hejsan!
 
Som vanligt när jag är hemma sitter jag här med PESS (post-exam-stress-sickness), det innebär att när den värsta stressen släppt efter en jobbig tentaperiod/termin så blir jag feber-aktig, får ont i huvudet, ont i halsen och snuvig. 
 
Mamma och jag var i alla fall och handlade på mellandagsrean. Hittade en fin tröja och en hel examens-outfit! Så nu till examen kommer jag ha svart klänning och en snygg kavaj över. Prövade säkert 10 olika kavajer för att hitta en som inte skrek flygvärdinna eller såg tråkig ut. Jag är nöjd! :)
 
Annars så har jag suttit inne och pluggat, gosat med Nattis, fikat med familjen (blir bortskämd med bullar och godis hela tiden!) och tittat på tv. Ingen ridning har det blivit, men idag trotsar jag förkylningen och sticker ut i alla fall! 
 
Läser animal breeding inför tentan den 3e. Sitter mest och stör mig på hur dåligt boken är skriven, av ingen mindre än vår professor i ämnet. Jag hoppas verkligen han fick ett engelskt lexikon och en kurs i meningsuppbyggnad i julklapp! 
 
Och så lite bilder:
 
Här är min pitbull i kattförpackning, hon är fyrkantig och kompakt, och om det är nödvändigt tvekar hon inte på att anfalla :P Men söt är hon <3
 
Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser supermysigt ut! Hoppas du mår bättre snart, lycka till med läsningen. Hälsa Nattisen :) Kram

2012-12-28 @ 14:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0