December

Hej hej!
 
Har haft en ganska seg pluggdag idag, inte gjort så mycket nytta. Men jag känner att jag fortfarande återhämtar mig efter den stressiga veckan. 
Fick tillbaks provet i min valbara kurs "Molecular physiology of the cell", och jag klarade den :). Då har jag tre poäng, jippie! Det är nämligen så att utöver de vanliga 7 kurserna per termin som vi läser, måste vi ha 40 poäng i valbara kurser. Kurserna är värda mellan 1-6 poäng ungefär.. så det behövs några stycken för att få godkänt. 
 
Kom hem för en stund sedan från en jätte trevlig middag med Kerstin (min syssling) och hennes familj. Det var graduation för alla som klarat sina state exams. Så nu är hon veterinär på riktigt-på riktigt! Så glad för hennes skull!
Tänk att stå där i en svart examens-dräkt och ta emoit sitt ihoprullade diplom av skolans ledning. Coolt alltså! 
 
Julstämning längs Andrassy:
 
Och vid Liszt:
 
I morgon blir det extra dos av jul då jag och några klasskompisar tar en sväng ner till julmarknaden!
 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0