Deal

Hej.
 
Mitt huvud håller på att döda mig. Fjärde eller femte dagen med huvudvärk nu, och nu har det slagit över till outhärdligt. Tog en huvudvärks/migrän tablett för en stund sedan. Ligger och läser lab. d och tycker synd om mig själv. Nattis tycker också synd om mig, eller så tycker hon bara om att hon får ligga på min mage och spinna. 
 
Det här var inte dealen kära hjärna, du skulle ge allt fram till jullovet och sen fick du bryta ihop. Inte.Okej.
 
Såhär ser en Nina utan fungerande hjärna ut:
 
Ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: D

Men du ser ju ut som vanligt? Betyder det att den aldrig fungerar?

Svar: Men alltid lika charmerande Danne.. :)
Nina

2012-12-16 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0