Bibblan

Hej hej!
 
Blev en lång dag på skolans bibliotek idag. Mari och jag satt nästan enda tills det stängde kl 8. Jag har gått från att starkt ogilla den platsen, till att acceptera, till att faktiskt tycka om att sitta där. Den gör underverk med ens fokus i alla fall. Ingen dator, förbjudet att prata med andra så att det stör, inget som tar ens fokus och massa elever runt sig som fokuserat läser inför examen. 
 
Vi tog två pauser, en för frisk luft (och choklad) och en för middag på en liten resturang över gatan.
 
I morgon väntar midterm i lab D. Jag är lååångt ifrån redo, skulle behöva 1-2 dagar till. Känns inte som att 1,5 dag var tillräckligt för den här tentan...skojar inte.. Men jag ger det ett försök i alla fall :)
 
Märker ni vad lugn och sansad jag har blivit? Jag kallar det personlig utveckling! :) Duktiga mig, klapp på huvudet.
 
Naaatttiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0