Virusar och blåa tår

Hej hej!
 
 
Det här börjar kännas som en riktig tentaperiod nu alltså, jag tänkte börja detta blogginlägg med att skriva att jag är dålig på att uppdatera bloggen nuförtiden då mina dagar är tråkiga och bara fyllda med plugg. Men allt det där vet ni redan! Jag kämpar på min mina virusar :) Polyomaviridae, Papillomaviridae, Adenoviridae osv osv...
 
 
 
Har varit ute och ridit Millan tidigare idag. Efter att hon trampat mig på tårna - med flit (så de är alldeles blåa och varma nu), så gick det faktisk riktigt bra att rida. Men hon är den absolut knepigaste häst jag ridit på, blir alldeles trött av att jobba med henne!
 
Dags att återgå till studierna! Ikväll är det tjejkväll hemma hos mig, det ser jag fram emot :D!
 
 
 
Kramar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0