Uppesittar-kväll

God kväll allihopa!
 
Tänkte jag skulle göra ett kvälls inlägg också! Det blev en promenad i parken, men inte så sent som jag hade tänkt. Detta pågrund av energidrickan, låt mig förklara :P Hade en Hell-energidryck i kylen och tänkte "ja men den kan jag ju ta nu, det var ju jätte länge sen så då blir jag säkert superspidad på pluggandet" Inte.en.bra.ide.. Slutade med att jag satt och skakade, kunde omöjligt fokusera och blev helt virrig i blicken. Så jag var helt enkelt tvungen att gå ut och gå av mig den dåliga energi-kicken.
 
Här har vi två kloka sötnosar som anpassar arbetsuppgift efter väder/temperatur. 
 
Själv går jag fram och tillbaka som en djur med beteende störningar och rabblar virologi som en sinnessjuk person. Haha fin förklaring av mig själv! Jag undrar verkligen vad grannarna tror jag gör (de som ser in genom mitt fönster alltså). 
Appropå något helt annat, det är jätte många som har turistat i Budapest denna sommar, jätte många på fb har skrivit att de ska hit. Undrar vad det är som lockar just denna sommar.. ? 
 
Nej nu ska jag gå och duscha (för andra gången för idag, har man ingen svalkande pool så har man inte).
 
Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0