Trofea + lägenhetsvisning

Hej!

Igår gick mamma och jag till Trofea, som en sista middag innan hon skulle åka hem till Sverige igen. Det var jätte trevligt, och god mat! Man får plocka vad man vill ha själv från en bufé och så lämnar man in det för att det ska bli stekt. Mamma och jag var så mätta att vi kunna rulla hem efteråt!
 


I morse när mamma åkte till flygplatsen begav jag mig mot Ellinors lägenhet där jag mötte upp henne och Daniel. Och så gick vi på lägenhetsvisning! Vi kom med smarta frågor som man "borde ställa vid en lägenhetsvisning" och intrycket var bara positivt. Vi var båda nöjda med hur den såg ut och läget. Nu är det bara att vänta och se hur det blir :)
 
Här är den vi tittade på:
 
Nu borde jag börja med uppsatsen, men motivationen är inte på topp :P

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Elli

Ser ju jättefräsch ut! Hoppas ni får den :D

Svar: Tack, ja det hoppas jag med :)
Nina

2012-08-31 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0