Trevligt besök

Halloj!
 
Fick en glad överaskning i morse när jag gått upp, ett sms från Lena som ville komma ut och fika. Vem kan stå i mot några timmars plugg-paus med en kladdkaka, hallon och finaste sällskap, inte jag i alla fall :P
 
 
Mmm! Så himla gott var det! Tack gulligaste Lena för att du kom och muntrade upp mig!
 
Sen har jag matat kattungarna några gånger. De äter så himla bra nu! Mamma är stolt :) Men ju piggare de blir ju mer skriker de och klättrar runt, snart får de nog flytta från flyttkartongen de bor i nu. 
 
Red Millan på volten idag, vi hade en rodeo show som heter duga. Hon gick från att bocka till att stegra så högt att vi höll på att slå runt på rygg. Hade nog haft några mosade revben med en 400 kg häst över mig. Men som tur var klarade hon sig ner på alla fyra igen, och jag satt säkert i sadeln. Bråk-ponny säger jag bara!
 
Dags att sova!
Kraaam <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0