Tredje året här kommer jag!

Hej!
 
I morse gjorde jag min sista final exam för att få börja i tredje året på veterinär, och jag klarade den :D Så lättad och stolt! I andra skolor kanske det inte är en stor bedrift att få fortsätta gå i skola, men här har de en gräns upp till trean där du måste ha klarat allt innan.
Och med det menas sammanlagt 42 finals+midterms och ett helt gäng med labb-examinationer och någon skrivuppgift. På två år ;) 
Känns helt okej att få vara stolt över det! 
 
Nu ska jag börja leta lägenhet på allvar. Troligtvis kommer jag och Ellinor flytta ihop tillsammans, det vore såå kul! Jag har bestämt att det tredje året ska bli så mycket bättre än de andra. Jag ska ha ett liv utanför skolan (försöka i alla fall), mindre tid ensam, mer träning, resor hem och må bättre helt enkelt! 
Kommer bli hur bra som helst! :D 
 
Igår tog mamma och jag en promenad i regnet till Hjältarnas torg. Jag vet, det regnade :O, men idag är det strålande sol och 30 grader igen. 
 
Nu ska jag fira på Starbucks med mamma :)
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0