Sms

God morgon!
 
Sms konversationen mellan mig och min mor i morse:
 
Mamma: "Alla bilder i min kamera har försvunnit, har bara 4 stycken bilder från 2008! Vet du vad som hänt?"
Jag "Du kollar säkert fel, jag kan visa dig var du hittar dem. Du har så många bilder att de hamnar i olika mappar"
Mamma "Men jag har bara från nyår, tömmer alltid ett år i taget"
Jag "Ta det lugnt så visar jag dig"
Mamma "Jag har bara lite lätt panik"
 
Några minuter senare...
 
Mamma "Nina kameran saknar minneskort, har du råkat fått med det?"
Jag "Ja det sitter i min dator! Kom hit till Budapest så får du det"
Mamma "Å då bokar jag en resa å slutar leta, kram"
 
Haha :P I dag kommer mamma :D
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0